duminică, 17 mai 2009

Neurovizion

Deşi am spus că nu voi mai urmări “Eurovision, the song contest” (îmi aminteşte de goooolden staaaaag), iaca că sâmbătă seara m-am proţăpit în faţa tv-ului să o văd pe fata balcanică performând. Nu am vrut să mai urmăresc porcăria de concurs din pricina aruncării, acum peste zece ani, pe ultimele locuri, a piesei, a superbei piese, Dincolo de Nori – Holograf. Şi, dintr-un masochism desăvârşit, am urmărit, până la ultima cântare, neurovizionul rusesc. Nu am de gând să comentez organizarea şi nici desfăşurarea evenimentului, ci doar faptul că acest aşa-zis concurs nu este altceva decât o mare porcărie politică. Dincolo de prestaţia artistică, se află notorietatea ţării reprezentate. Este clar că nu s-a votat actul artistic, valoarea, ci doar pasional. În afara punctelor din Moldova şi Spania, nu am reuşit mai nimic. De ce? Fiindcă aşa ne vede lumea! Concluzii:
1. Eurovisionul este o porcărie politică şi sper ca România să nu mai participe niciodată.
2. Suntem percepuţi în lume ca vai de noi, mici ca prim-ministrul.

2 comentarii:

  1. Asa este Daci ai perfecta dreptate :| Am urmarit si eu „concursul“ si am ramas dezamagita de modul de votare. Nici macar vecinii Romaniei nu ne-au dat nici macar un punctulet :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Eurovisionul s-a transformat intr-un spectacol in care conteaza cum sunt imbracate (sau dezbracate) fetele, ce coregrafie minunata au ele, ce show bun fac,etc; ce mai conteaza ca initial a fost un concurs de creatie muzicala? Din punctul asta de vedere, parca ma m-as uita cu mai mult interes la festivalul Mamaia

    RăspundețiȘtergere