joi, 28 mai 2009

Cine-i tristu'?

Zilele trecute, pe una din Antene, se difuza o emisiune cu farse. În afară de faptul că mi se par absolut stupide astfel de show-uri, la ediţia cu pricina, printre alţi fraieriţi, l-am remarcat pe primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu. Farsa în sine nu face parte din discuţia aceasta, aşa că mă voi referi strict la atitudinea marelui om politic. Ei bine, iritat de faptul că rămăsese blocat într-o încăpere, nu mai prididea să îi înjure pe cei de afară. Tot al cincilea cuvânt era un bip. “F***-vă în cap, mă!”, era refrenul edilului-şef, de altfel un exemplu pentru comunitate. “Măi tristule!”, îl gratula pe cel responsabil cu deblocarea uşii. Halal domn intelectual, astea-s vorbe de politician, expresii de medic primar? Sau primar medic? Îmi imaginez convorbirea de la capul unuia întins pe masa de operaţie: soro, dă încoa bisturiul mă, f***** -n cap, şi tu bă, ăla cu masca pe figură, bagă o geană pe aparate mă tristule, să nu ne crape ăsta.
La mai mare dom’ primar, triştii vă salută... şi au drept de vot.

Un comentariu: