luni, 26 iulie 2010

Ia mai hipnotizați măi...

Pe Prima TV am descoperit o nouă (pentru mine) emisiune - Hipnoza, jocurile minții. Am privit, stupefiat, cum hipnotizatorul "transforma" câțiva bieți amărâți (ce-i drept unii păreau ușor retardați) în diverse personaje, făcându-i pe prostovani să se scălămbăie, să vorbească în păsărește sau să presteze tot soiul de oligofrenități de circ ieftin. Unul, care se credea Elvis, a luat mopul, cu care dăduse prin studio precum Elena Udrea, drept stativ de microfon. La comanda prezentatorului-hipnotic, brusc s-a transformat în Shakira. Mopul, nu individul. Și nu credeți că ți-l ia la mozolit, pe mop, nu pe hipnotic, care trebuia luat la palme. Show-ul idiotico-grotesc a continuat probabil, însă am mutat repede pe alt canal, fiindcă sarmalele pe care le-am mâncat la prânz mi-au transmis că ar vrea să vadă și ele emisiunea.
Titlul tâmpeniei televizate este cât se poate de sugestiv - Jocurile minții, unde "minții" vine de la minte. Minte luminată, evident.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu